KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.Orientacja na klienta we współczesnym świecie /

trendy, strategie, instrumenty.
Orientacja na klienta we współczesnym świecie /
[redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2017.
425 s. : il. ; 25 cm.
(Marketing i Zarządzanie ISSN 2450-775X nr 2(48) 2017)
(Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 2(48) 2017)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
2
brak wypożyczeń
Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii.
Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507).
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol.
229276 (to nie jest sygnatura)



 



Marketing
zarządzanie.
Marketing -- 1990-.
Marketing -- zarządzanie.
1990-.
Konsumenci.
Marketing terytorialny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TC Bibl. Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług-wydaw. ciągłe (Tc.3910)
Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Nocne 2004200039103 -
Cg Czytelnia Bibl. Głównej (Cg.37750) Tylko na miejscu 2003000377507 -
Na miejscu
Rekord: