KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań /

redakcja naukowa Ewa Kieżel, Aleksandra Burgiel ; autorzy Aleksandra Burgiel, Urszula Grzega, Ewa Kieżel, Agata Małysa-Kaleta, Sławomir Smyczek, Izabela Sowa, Jolanta Zrałek.
Czytelnia Książek WNEiZ (Ekonomia), Czytelnia WZiEU (Konsumpcja), Wypożyczalnia WZiEU (W-Konsumpcja)
Warszawa :
Wydawnictwo C. H. Beck,
2017.
246 s. : il. ; 24 cm.
(Marketing - C.H. Beck )
(Marketing )
3
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 235-244. Indeks.
978-83-812-8042-6
232903 (to nie jest sygnatura)



 



371237
Konsumenci (ekonomia)
Raport z badań
postawy
Innowacje
Konsumenci
Gospodarka, ekonomia, finanse
Decyzje
Edukacja ekonomiczna
Polska
1990-.
Zachowanie
Konsumenci -- Polska -- postawy -- 1990-. -- 371237

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.13737)
Syg.TM.13737
Wypożyczalnia WZiEU : W-Konsumpcja
krótkoterminowe 19/08/2019 2001300137371 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.19965)
Syg.T.19965
Czytelnia WZiEU : Konsumpcja
Nocne 2001200199653 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.78135)
Czytelnia Książek WNEiZ : Ekonomia
Nocne 2001000781355 -
Rekord:
ISBN: