KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : metody i techniki /

metody i techniki /
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
Stanisław Kaczmarczyk.
Wydanie III zmienione.
Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2003.
409, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 397-400. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menedżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych i badań rynku.
83-208-1433-2


 



102287
Badania marketingowe.
Badania marketingowe. -- 102287

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.90879 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
miesięczne 19/10/2020 Zamów
BE E.68935 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: