KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Siła narracji marketingowej : jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców /

jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców /
Bujko, Mirosław M. (1951- ).
Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Komunikacja marketingowa), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing)
Warszawa :
MT Biznes,
2018.
232 strony : ilustracje ; 22 cm.
U góry 4 strony okładki : Marketing.
978-83-8087-606-4


 



114881
Komunikacja marketingowa
Komunikacja marketingowa.
Komunikacja marketingowa. -- 114881
Komunikacja społeczna
Kultura
Kultura i sztuka
Marketing
Narracja
Poradnik
Socjologia
Socjologia i społeczeństwo
Wizerunek przedsiębiorstwa
Zarządzanie i marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.20551 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Komunikacja marketingowa
T.20551
Nocne -
BE E.78798 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: