KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Communicative syllabus design : a sociolinguistic model for defining the content of purpose-specific language programmes /

a sociolinguistic model for defining the content of purpose-specific language programmes /
Munby, John (1937- ).
John Munby.
Seventh printing.
BM - czytelnia - filologia angielska (Nauczanie jęz. ang. - komunikacja)
Cambridge [i pozostałe] :
Cambridge University Press,
1989.
VI, 232 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 219-228. Indeks.
0-521-22071-8


 



Języki obce
Języki obce -- studia i nauczanie.
Kompetencja komunikacyjna (językoznawstwo).
planowanie.
Programy nauczania
Programy nauczania -- planowanie.
Socjolingwistyka.
studia i nauczanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM A.1515 BM - czytelnia - filologia angielska : Nauczanie jęz. ang. - komunikacja
ANG. Metodyka - komunikacja 04
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: