KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie silną marką /

redakcja naukowa Marzanna K. Witek-Hajduk ; autorzy: Marzanna K. Witek-Hajduk, Grzegorz Materna, Teresa M. Dudzik, Andrzej Sznajder, Ewa Szczęsna, Tomasz Sikora, Wiktor Piątkowski, Sylwia Zapolska-Szcześniak, Krzysztof Jakubiak, Bohdan Pawłowicz, Agnieszka Surowicz.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing)
[Warszawa] :
Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media,
444 strony : ilustracje ; 24 cm.
Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl.
Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Książka dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
978-83-63391-79-9


 



167688
Branding (marketing).
Branding (marketing). -- 167688
Firma (nazwa)
Marka (ekonomia)
Marketing
Podręcznik
Zarządzanie
Zarządzanie i marketing
Znak towarowy

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004543793.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004543793.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.79071 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 25/11/2021 -
Rekord:
ISBN: