KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności /

partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności /
Andrzej Sznajder redakcja naukowa ; autorzy Andrzej Sznajder, Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Teresa Magdalena Dudzik, Wiktor Piątkowski.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing)
[Warszawa] :
Wydawnictwo Nieoczywiste,
246 stron : ilustracje ; 24 cm.
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Nazwy autorów na stronie redakcyjnej.
Bibliografia na stronach 229-241. Indeks.
978-83-63391-78-2


 



Alians marketingowy
Alianse strategiczne (biznes).
Konkurencyjność
Konkurencyjność (ekonomia).
Marketing.
Opracowanie
Zarządzanie i marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2020/06/100000326501/100000326501_Sznajder_AlianseMarketingowe.pdf
Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004626248.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004626248.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.79168 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 17/09/2019 -
Rekord:
ISBN: