KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing terytorialny /

pod red. Tadeusza Markowskiego ; Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju.
Wyd. 2.
Warszawa :
Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju,
2006.
220, [4] s. : il. ; 25 cm.
(Studia - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju ISSN 0079-3507 t. 116)
(Studia / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju ; t. 116)
2
brak wypożyczeń
Na s. red. ISSN Biuletynu Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju Polskiej Akademii Nauk: 0079-3493.
Zawiera noty o aut.
Bibliogr. przy rozdz.
83-89693-21-6
339.138:332.14
2665 (to nie jest sygnatura)





Marketing regionalny. Marketing terytorialny.

 



lokalizacja.
Marketing terytorialny.
Przemysł -- lokalizacja.
Przemysł

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Z Czytelnia Biblioteki Głównej (Z.107445) Tylko na miejscu 18/12/2006 2000301074456 -
Na miejscu
Ec Czytelnia Czasopism Bibl.Ekonom. (E.70782)
Syg.Ec.2272
Nocne 12/06/2007 2001000707829 -
Rekord: