KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing Drakuli : jak zarabiać na ludzkich strachach /

jak zarabiać na ludzkich strachach /
Dracula's marketing :
Kozulâ, Igor' Ivanovič.
Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow ; przełożył z języka rosyjskiego Jan Cichocki.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
Wydawnictwo Studio EMKA,
2019.
208 stron ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
978-83-66142-13-8


 



Fobie społeczne.
Marketing społeczny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.96212 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
wypożyczona 20/03/2024 20/05/2021 Zarezerwuj
BE E.79352 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: