KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa /

jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa /
Urbanek, Grzegorz.
Grzegorz Urbanek.
Wydanie I.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marka), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marka)
Warszawa :
CeDeWu,
2019.
320 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 305-316.
978-83-8102-295-8


 



Analiza wartości (kontrola kosztów).
Branding (marketing).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD015/xx004747318.jpg

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.14885 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marka
TM.14885
krótkoterminowe 27/03/2024 Zamów
T T.20893 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marka
T.20893
Nocne 02/07/2021 -
BE S.96433 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE S.96432 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE S.96226 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE E.79362 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: