KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Media, biznes, kultura. T. 2 /

T. 2 /
pod red. Jana Krefta i Roberta Stopikowskiego ; Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego.
BM - czytelnia - filologia polska (Medioznawstwo)
Gdańsk :
Wydawnictwo "Marpress",
2011.
316 s. : il. ; 24 cm.
Na s. tyt.: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Zawiera częśc. materiały z konf., która odbyła się na Uniwersytecie Gdańskim.
Dla środowiska naukowego, pracowników mediów oraz firm i instytucji utrzymujących z mediami stałe lub okazjonalne relacje.
978-83-7528-074-6


 



aspekt ekonomiczny.
aspekt moralny.
Mass media
Mass media -- aspekt ekonomiczny.
Mass media -- aspekt moralny.
Mass media -- Polska.
Mass media i kultura.
Polska.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM P.27703 BM - czytelnia - filologia polska : Medioznawstwo
POL. Medioznawstwo 37
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: