KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Reklama cyfrowa : podręcznik /

podręcznik /
McStay, Andrew (1975- ).
Andrew McStay ; w tłumaczeniu Karoliny Jankowiak.
Wydanie I.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Reklama), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Reklama 18/5)
Łódź :
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego,
2020.
305, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania oryginału: 978-1-137-49433-7 oraz 978-1-137-49434-4.
Bibliografia na stronach 297-[306].
Książka dostępna również jako e-book.
978-83-8142-617-6


 



Mass media cyfrowe.
Planowanie mediów.
Reklama.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2020/09/100000327519/100000327519_Mcstay_ReklamaCyfrowa.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.96389 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Reklama 18/5
krótkoterminowe 06/02/2023 Zamów
BE E.79492 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Reklama
Nocne -
Rekord:
ISBN: