KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce /

Janowski, Marcin (ekonomia).
Marcin Janowski ; Uniwersytet Szczeciński.
Wydanie I.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Usługi), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (USŁUGI 11/1 )
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2020.
133, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 1179)
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (1253) 1179)
Bibliografia na stronach 127-131.
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2022 001/RID/2018/19
Streszczenie w języku angielskim.
978-83-7972-429-1


 



Branding (marketing).
Lojalność wobec marki.
Stosunki klienci-dostawcy.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.21102 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Usługi
T.21102
Nocne 03/11/2022 -
BG Z.124557 Tylko na miejscu -
Na miejscu
BE S.96910 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : USŁUGI 11/1
krótkoterminowe Zamów
BE E.80001 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 22/05/2023 -
Rekord:
ISBN: