KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing automation : w kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji /

w kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji /
Błażewicz, Grzegorz.
Grzegorz Błażewicz.
Wydanie I.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing w internecie)
Warszawa :
PWN,
2021.
199 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN )
(Marketing )
Bibliografia na stronach 193-199.
978-83-01-21798-3


 



aspekt ekonomiczny.
Big data.
informatyka.
Marketing
Marketing -- informatyka.
Marketing w Internecie.
Sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja -- aspekt ekonomiczny.
Sztuczna inteligencja -- wykorzystanie.
wykorzystanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2021/06/100000334284/100000334284_Blazewicz_MarketingAutomation.pdf
Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD015/xx005153634.jpg

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.21430 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing w internecie
T.21430
Nocne -
BE S.97586 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE E.80633 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: