KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów /

jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów /
Marcin Chłodnicki, Wojciech Jagodziński, Janusz Kamieński, Andrzej Karel, Wojciech Ławniczak, Adam Pluciński, Bartek Stawski, Martyna Tarnawska.
Nowe wydanie, wydanie II - 1 dodruk.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Konsumpcja), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Konsumpcja 11/7), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Konsumpcja), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Konsumpcja)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN SA,
2021.
206, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-[207].
978-83-01-21318-3


 



innowacje.
Konsumenci
Konsumenci -- zadowolenie.
Marketing usług.
Usługi
Usługi -- innowacje.
zadowolenie.
Zarządzanie przedsiębiorstwem
Zarządzanie przedsiębiorstwem -- innowacje.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.15811 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Konsumpcja
TM.15811
wypożyczona 31/12/2024 11/01/2023 Zarezerwuj
T T.21429 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Konsumpcja
T.21429
Nocne -
BE S.97585 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Konsumpcja 11/7
krótkoterminowe Zamów
BE E.80632 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Konsumpcja
Nocne -
Rekord:
ISBN: