|
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów /
|
|
jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów /
|
|
Marcin Chłodnicki, Wojciech Jagodziński, Janusz Kamieński, Andrzej Karel, Wojciech Ławniczak, Adam Pluciński, Bartek Stawski, Martyna Tarnawska. |
|
Nowe wydanie, wydanie II - 1 dodruk.
|
|
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Konsumpcja), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Konsumpcja 11/7), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Konsumpcja), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Konsumpcja)
|
|
Warszawa :
|
|
Wydawnictwo Naukowe PWN SA,
|
|
2021.
|
|
206, [1] strona :
ilustracje (w tym kolorowe) ;
24 cm.
|
|
Bibliografia na stronach 205-[207].
|
|
978-83-01-21318-3
|
|
|