Studium efektywnego nauczania zdalnego w szkołach podstawowych :
model nauki zdalnej dla niemieckich i polskich szkół podstawowych w pasie przygranicznym w miejscowościach Gartz, Casekow, Tantow, Kołbaskowo, Przecław i Będargowo w obliczu zagrożenia pandemicznego COVID-19 = Studium des efektiven Fernunterrichts in den
Model nauki zdalnej dla niemieckich i polskich szkół podstawowych w pasie przygranicznym w miejscowościach Gartz, Casekow, Tantow, Kołbaskowo, Przecław i Będargowo w obliczu zagrożenia pandemicznego COVID-19
Magdalena Majchrzak, Piotr Gutowski, Ewelina Gutowska, Monika Klein ; Uniwersytet Szczeciński.
Projekt sfinansowano w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości w latach 2019-2022 001/RID/2018/19 Fundusz małych projektów (FMP) w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska oraz celu "Europejska Współpraca Terytorialna europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRE)
Tekst dwujęzyczny: najpierw w języku polskim, następnie w języku niemieckim.