KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Studium efektywnego nauczania zdalnego w szkołach podstawowych :

model nauki zdalnej dla niemieckich i polskich szkół podstawowych w pasie przygranicznym w miejscowościach Gartz, Casekow, Tantow, Kołbaskowo, Przecław i Będargowo w obliczu zagrożenia pandemicznego COVID-19 = Studium des efektiven Fernunterrichts in den
Model nauki zdalnej dla niemieckich i polskich szkół podstawowych w pasie przygranicznym w miejscowościach Gartz, Casekow, Tantow, Kołbaskowo, Przecław i Będargowo w obliczu zagrożenia pandemicznego COVID-19
Magdalena Majchrzak, Piotr Gutowski, Ewelina Gutowska, Monika Klein ; Uniwersytet Szczeciński.
Wydanie I.
BNS- Biblioteka Nauk Społecznych (Zdalna edukacja)
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2022.
218 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 213-218.
Projekt sfinansowano w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości w latach 2019-2022 001/RID/2018/19 Fundusz małych projektów (FMP) w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska oraz celu "Europejska Współpraca Terytorialna europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRE)
Tekst dwujęzyczny: najpierw w języku polskim, następnie w języku niemieckim.
978-83-7972-524-3


 



1990-.
Epidemie.
Nauczanie na odległość
Nauczanie na odległość -- Niemcy -- 1990-.
Nauczanie na odległość -- Polska -- 1990-.
Niemcy
Polska
Szkoły podstawowe
Szkoły podstawowe -- Niemcy -- 1990-.
Szkoły podstawowe -- Polska -- 1990-.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BNS H.36643 BNS- Biblioteka Nauk Społecznych : Zdalna edukacja
Tylko na miejscu -
Na miejscu
BG Z.125867 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: