KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących /

jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących /
Scott, David Meerman (1961- ).
David Meerman Scott ; przekład Aleksandra Samson-Banasik.
Wydanie pierwsze.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
MT Biznes,
2022.
502 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing - MT Biznes )
(Marketing )
978-83-8231-063-4


 



1990-.
Blogi.
Marketing
Marketing -- 1990-.
Marketing w Internecie.
Public relations.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2022/05/100000339943/100000339943_Scott_NoweZasady.pdf
Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx005343985.jpg

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.97834 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 30/10/2023 Zamów
BE E.80864 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 29/08/2023 -
Rekord:
ISBN: