KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategia Umami : jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku /

jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku /
Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Szóstek, Aga.
Aga Szóstek ; przekład: Bartosz Sałbut.
Wydanie pierwsze.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Psychologia), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Zarządzanie strategiczne 24/5)
Warszawa :
MT Biznes,
2022.
265, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Tytuł oryginału: The Umami strategy : stand out by mixing business with experience design.
Książka dostępna także jako e-book.
978-83-8231-105-1


 



aspekt ekonomiczny.
Biznes
Biznes -- innowacje.
Doświadczenie
Doświadczenie -- aspekt ekonomiczny.
innowacje.
Marketing doświadczeń.
Planowanie strategiczne.
Relacje z klientami
Relacje z klientami -- zarządzanie.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.97835 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Zarządzanie strategiczne 24/5
krótkoterminowe Zamów
BE E.80865 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Psychologia
Nocne -
Rekord:
ISBN: