KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /

planowanie, narzędzia, praktyka /
redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzegorz Krzemień, Szymon Lisowski, Grzegorz Mazurek, Anna Miotk, Arkadiusz Miegoń, Dagmara Plata-Alf, Paweł Sala, Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Wojciech Szymański, Jolanta Tkaczyk, Magdalena Tobiasz, Marta Ulman, Aleksander Winciorek, Tomasz Woźniak, Konrad Zach.
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
Wydawnictwo Poltext,
2022.
482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Nazwiska autorów na 4 stronie okładki.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Książka dostępna również jako e-book.
978-83-8175-394-4


 



Marketing w Internecie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2022/11/100000341313/100000341313_Mazurek_EmarketingPlanowanie.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.98048 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 12/06/2023 Zamów
BE E.81035 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 20/03/2023 -
Rekord:
ISBN: