KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Lesen als Handlung : Didaktisch-methodische Überlegungen und unterrichtspraktische Versuche zur fremdsprachlichen Lesefähigkeit /

Didaktisch-methodische Überlegungen und unterrichtspraktische Versuche zur fremdsprachlichen Lesefähigkeit /
STIEFENHÖFER HELMUT
BM - czytelnia - filologia germańska (Nauka jęz. niemieckiego - czytanie)
Weinheim ; Basel :
Beltz,
1986.
386 s. : rys. : 21 cm.
((Bielefelder Beiträge zur Ausbildungsforschung und Studienreform ; Bd.6))
Bibliogr
3-407-58280-3
159.95:372.41:801.56]=30




 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM G.13612 BM - czytelnia - filologia germańska : Nauka jęz. niemieckiego - czytanie
GERM. Nauka jęz.-czytanie 02
Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
Rekord: