KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing : uwarunkowania i instrumenty /

uwarunkowania i instrumenty /
Mruk, Henryk.
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Poznań :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2005.
280 s. : wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 279-280.
83-7417-060-3
339.13:316.47:658.3




Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



Marketing
Marketing -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.3276 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.3276
miesięczne 17/10/2023 Zamów
T T.8484 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.8484
Nocne 20/02/2012 -
BE S.92166 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 28/10/2015 Zamów
BE E.69908 Nocne 16/05/2016 -
Rekord: