KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Didactique fonctionnelle : objectifs, stratégies, évaluation /

objectifs, stratégies, évaluation /
Minder, Michel.
Michel Minder.
6e éd.
BM - czytelnia - filologia francuska (Dydaktyka)
Bruxelles :
De Boeck Université,
cop. 1991.
303 s. : il. ; 24 cm.
(Pédagogies en Développement. Traités ISSN 0779-4665 )
(Pédagogies en Développement. Traités )
Indeks.
2-8041-1520-8
371.3:372.880.40]=40




 



Behawioryzm (psychologia).
cele.
Dydaktyka.
Edukacja
Edukacja -- cele.
Edukacja -- metodologia.
metodologia.
Pedagogika
Pedagogika -- metodologia.
Projekt edukacyjny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM A.5565 BM - czytelnia - filologia francuska : Dydaktyka
FR. Dydaktyka 03
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: