KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych /

Mail surveys
Mangione, Thomas W.
Thomas W. Mangione ; przekł. Jacek Chołoniewski, Anna Kossakowska.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Socjologia), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
1999.
162, [2] s. : il. ; 21 cm.
Na okł. podtyt. : jak przeprowadzić badanie, kiedy wybrać tę metodę badawczą, jak uzyskać wysoki procent odpowiedzi.
Bibliogr. s. 151-159.
83-01-12850-X


 



Ankiety ekonomiczne.
Ankiety socjologiczne.
Badania marketingowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.1581 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.1581
miesięczne 09/12/2017 Zamów
T T.1580 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Socjologia
T.1580
Nocne 30/06/2011 -
BNS F.29560 Tylko na miejscu -
Na miejscu
BG Z.95015 Z.95015 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
BE E.66436 Nocne 17/04/2007 -
Rekord: