KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy /

strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy /
Marketing aestetics
Schmitt, Bernd (1957- ).
Bernd Schmitt, Alex Simonson ; przedm. Tom Peters ; przeł. Marek Bernacki.
Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Kraków :
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu,
1999.
447 s. : il. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera )
(Biblioteka Menedżera )
83-7230-023-2
339.138:659.1](083.1)




Marketing. Badania marketingowe.
(Przepisy. Instrukcje. Poradniki praktyczne).

 



Przedsiębiorstwa -- public relations.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.6013 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.6013
miesięczne 13/11/2019 Zamów
T T.5167 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.5167
Nocne 15/02/2010 -
BE S.87235 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
miesięczne 27/06/2019 Zamów
BE S.86821 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
miesięczne 29/10/2012 Zamów
BE S.86820 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
miesięczne 09/03/2013 Zamów
BE E.67291 Nocne 17/04/2007 -
Rekord: