KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa /

Szymura-Tyc, Maja.
Maja Szymura-Tyc.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing)
Katowice :
Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2005.
294 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
Bibliogr. s. 275-292.
83-7246-319-0
339.138:658.1/.5:65.012:339.137:330.1




Marketing.

 



aspekt społeczny.
Konkurencja.
Marketing
Marketing -- aspekt społeczny.
Marketing.
Wartość.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.8982 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.8982
Nocne 13/07/2018 -
BE E.70632 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 04/11/2013 -
Rekord: