KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe /

pod red. Wojciecha Wrzoska ; [aut. Radosław Baran et al.].
Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Strategie marketingowe)
Warszawa :
Szkoła Główna Handlowa,
2001.
172 s. : wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 171-172.
83-7225-127-4
339.13




Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



Marketing strategiczny
Marketing strategiczny -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.6722 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
T.6722
miesięczne 02/03/2020 Zamów
T T.6721 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
T.6721
miesięczne 25/05/2015 Zamów
T T.6720 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
T.6720
miesięczne 05/06/2017 Zamów
T T.6719 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
T.6719
miesięczne 20/09/2022 Zamów
Rekord: