KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Media relations : budowanie reputacji firmy /

budowanie reputacji firmy /
ANDRZEJEWSKI, PIOTR
Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot.
Czytelnia WZiEU (Public relations), Wypożyczalnia WNEiZ (Media 18/3), Wypożyczalnia WNEiZ (Public relations 18/4)
Warszawa :
"Poltext",
2002.
162 s. : fot. : 24 cm.
((Warsztaty Menedżerskie) )
4
brak wypożyczeń
83-88840-16-9
316.77:659.3:659.4:658.1/.5.01
99430 (to nie jest sygnatura)





Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.7106)
Czytelnia WZiEU : Public relations
Nocne 19/07/2011 2001200071065 -
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.90889)
Wypożyczalnia WNEiZ : Public relations 18/4
krótkoterminowe 05/03/2015 2001100908898 Zamów
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.90239)
Wypożyczalnia WNEiZ : Media 18/3
krótkoterminowe 29/05/2010 2001100902391 Zamów
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.68943) Nocne 17/04/2007 2001000689439 -
Rekord: