KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe w Internecie : praca zbiorowa /

praca zbiorowa /
pod red. Kornelii Karcz i Andrzeja Bajdaka ; [poszczególne rozdz. oprac. Danuta Babińska et al.].
Katowice :
Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2005.
201, [5] s. : wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe )
Bibliogr. s. 195-201.
Dla studentów kierunku: Zarządzanie i Marketing, Informatyka; dla menadżerów, pracowników administracji samorządowej i rządowej.
Streszcz. ang.
Spis treści także w jęz. ang.
83-7246-840-0
004.738.5:339.138](075.8)




Internet.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- Polska.
Badania marketingowe.
Marketing w Internecie
Marketing w Internecie -- Polska.
Marketing w Internecie.
Polska.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.70508 Nocne 10/02/2007 -
Rekord: