KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) : perspektywa marketingu /

perspektywa marketingu /
redakcja naukowa Marek Drzazga.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Katowice :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2019.
130 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach )
(Praca Naukowa )
Monografia jest pokłosiem dyskusji naukowej przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałowej konferencji naukowej, z cyklu: "Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego", która odbyła się w dniach 12-13 października 2017 roku w Katowicach.
Bibliografia, netografia na stronach 113-124.
978-83-7875-534-0


 



1990-
konferencje.
Marketing
Marketing -- konferencje.
Marketing -- Polska -- 1990- -- konferencje.
Polska
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Społeczna odpowiedzialność biznesu -- konferencje.
Społeczna odpowiedzialność biznesu -- Polska -- 1990- -- konferencje.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.96404 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE E.79108 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: