KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem /

trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem /
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2006.
551 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 438)
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, 1640-6818 ; nr 438)
(Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 5)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
Bibliogr. przy niektórych art.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy art.
339.138:32.019.5](082.1)




Marketing. Badania marketingowe.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 



Konkurencyjność (ekonomia) -- 1990-.
Konsumenci -- postawy -- 1990-.
Marketing.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord: