KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Dostępność i wykorzystanie informacji o rynkach i partnerach zagranicznych w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw /

Bartosik-Purgat, Małgorzata.
Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk, Jerzy Schroeder ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Poznań :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2012.
190, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 188-[192].
Wydanie finansowane z projektu badawczego NCN nr NN 115 260 236
978-83-7417-691-0
339.138:339.944:659.23](438)




Marketing. Badania marketingowe.
(Polska).

 



Badania marketingowe.
Biznes -- służby informacyjne.
Informacja -- aspekt ekonomiczny.
Rynki eksportowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.96047 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe Zamów
BE E.74091 w trakcie opracowania 24/09/2012 -
Rekord:
ISBN: