KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketingowa strategia produktu ponadnarodowego koncernu motoryzacyjnego /

Wiechoczek, Joanna.
Joanna Wiechoczek.
Katowice :
Wydaw. AE,
2003.
448 s., [1] k. tabl. złoż. : il., wykr. ; 25 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
Bibliogr. s. 423-442.
Dla studentów studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych w zakresie zarządzania i marketingu.
83-7246-210-0
658.1/.5.012:629.331:339.138](430)"1945/..."




 



20 w.
komercjalizacja.
Marketing strategiczny.
Niemcy
Przemysł samochodowy
Przemysł samochodowy -- Niemcy -- 20 w. -- studium przypadku.
Samochody
Samochody -- komercjalizacja.
studium przypadku.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.106252 Z.106252 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
Rekord: