KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing relacji na rynku business to business : wybrane zagadnienia : praca zbiorowa /

wybrane zagadnienia : praca zbiorowa /
pod red. Macieja Mitręgi.
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2007.
240 s. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
Bibliogr. s. 237-240.
978-83-7246-821-5
658.3:339.138](07)




Personel przedsiębiorstwa. Stosunki międzyludzkie w przedsiębiorstwie.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 



Marketing relacyjny
Marketing relacyjny -- studium przypadku.
Marketing relacyjny.
Relacje z klientami.
studium przypadku.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.71884 Nocne 17/04/2009 -
Rekord:
ISBN: