KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych /

pod redakcją Aleksandry Kalisz, Eweliny Tyc.
Wydanie I.
Katowice :
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego,
2017.
219, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336 nr 3663)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336 ; nr 3663)
Stanowi T. 3 publikacji o tematyce autopromocyjnej. T. 1 pt. "Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony", T. 2 pt. "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś", T. 4 pt. "Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych".
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenia w języku angielskim przy rozdziałach.
978-83-226-3144-7


 



102148
aspekt społeczny.
Autoprezentacja.
Autoprezentacja. -- 102148
Mass media
Mass media -- aspekt społeczny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM P.26544 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: