KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Działalność marketingowa w przedsiębiorstwach i organizacjach w Polsce w warunkach unijnych : praca zbiorowa /

praca zbiorowa /
pod kierunkiem Krystyny Śliwińskiej ; autorzy rozdziałów Marcin Komor [i 8 pozostałych].
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2006.
168 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
Bibliografia na stronach 159-164.
83-7246-875-3
339.138(438)"2004/...":061.1(4-67):339.923:327.39




Marketing. Badania marketingowe.
(Polska).
Po roku 2004.

 



1990-.
Europa
Europa -- zjednoczenie -- 1990-.
Marketing
Marketing -- Polska -- 1990-.
Polska
Unia Europejska
Unia Europejska -- Polska -- 1990-.
zjednoczenie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.70948 Nocne 21/08/2009 -
Rekord: