KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników /

planowanie, metodologia i ocena wyników /
Market research
Hague, Paul N.
Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska].
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe)
Gliwice :
Wydawnictwo Helion,
371 s. : il. ; 22 cm. + + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
(Onepress Exclusive )
(Onepress Exclusive )
Bibliogr. s. 341-357. Indeks.
Studenci typowych kierunków marketingowych oraz osoby, które uzupełniaja wiedzę w ramach studiów podyplomowych lub szkoleń, także dla osób zawodowo zajmujących się badaniami marketingowymi.
83-246-0082-5
339.138




Marketing.

 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- metodologia.
Badania marketingowe.
metodologia.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.6866 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.6866
wypożyczona 23/04/2024 22/03/2024 Zarezerwuj
T T.9240 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania marketingowe
T.9240
Nocne 20/04/2016 -
Rekord: