KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Quo vadis marketingu : nowoczesna komunikacja a zachowania konsumentów : materiały konferencyjne, Szczecin, 3-4 kwietnia 2008 : praca zbiorowa /

nowoczesna komunikacja a zachowania konsumentów : materiały konferencyjne, Szczecin, 3-4 kwietnia 2008 : praca zbiorowa /
III ogólnopolska konferencja naukowa "Quo vadis marketingu" :
pod red. Grażyny Rosy, Agnieszki Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług. Koło Naukowe "Komunikacja w biznesie".
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Konferencje), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Szczecin :
Wydawnictwo Zapol,
2008.
144 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
978-83-75808-0-0
339.138(438)(061)




Marketing. Badania marketingowe.
(Polska).
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd. Sprawozdania z konferencji).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.8606 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.8606
krótkoterminowe 30/03/2016 Zamów
T T.11013 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Konferencje
T.11013
Nocne 04/10/2010 -
Rekord: