KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Quo vadis marketingu /

red. nauk. Grażyna Rosa ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług.
Czytelnia WZiEU (Marketing), Czytelnia Książek WNEiZ (Marketing), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing)
Szczecin :
PP-H Zapol Dmochowski, Sobczyk,
2012.
334 s. : il. ; 24 cm.
4
brak wypożyczeń
Materiały z VI i VII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Quo Vadis Marketingu.
Bibliogr.
978-83-837518-416-7
339.138:316.77](061)
169915 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd. Sprawozdania z konferencji).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.14861)
Syg.TM.14861
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
krótkoterminowe 11/03/2020 2001300148612 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.12915)
Syg.TM.12915
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
krótkoterminowe 04/04/2019 2001300129154 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.11998)
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 08/03/2016 2001200119989 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.74589)
Czytelnia Książek WNEiZ : Marketing
Nocne 13/12/2013 2001000745890 -
Rekord:
ISBN: