KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Quo vadis marketingu : konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.

konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.
Konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Szczecin :
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie,
2010.
211 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zeszyt Naukowy - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie nr 2)
(Zeszyt Naukowy / Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział Wojewódzki w Szczecinie ; nr 2)
(Akademia Młodych Ekonomistów ; nr 2)
Materiały z V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Quo Vadis Marketingu, Szczecin - Silnowo, 23-24 kwietnia 2010.
Bibliografia na końcu rozdziałów.
978-83-87249-98-4
339.138:316.77](438)(061)




Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd. Sprawozdania z konferencji).
(Polska).

 



1990-.
Komunikacja marketingowa
Komunikacja marketingowa -- konferencje.
konferencje.
Konsumenci
Konsumenci -- Polska -- postawy -- 1990-.
Marketing
Marketing -- konferencje.
Polska
postawy

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.14862 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.14862
krótkoterminowe 18/11/2023 Zamów
T T.11997 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.11997
Nocne 11/01/2019 -
BE S.95961 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe Zamów
BE E.78883 Nocne -
Rekord:
ISBN: