KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu /

trendy, strategie, instrumenty.
Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu
Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu /
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2014.
354 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 825)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 36)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 36)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
W serii gł.: nr 825.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst gł. pol., częśc. ang.
Streszcz. ang., pol.
366.1:339.138:659




Zachowanie się konsumenta. Edukacja konsumenta.

 



1990-.
387036
badania
Komunikacja marketingowa
Komunikacja marketingowa -- Polska -- 1990-.
Konsumenci
Konsumenci -- postawy -- badania -- Polska -- 1990-. -- 387036
Polska
postawy

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.3407 Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tc.3/825
Nocne 22/10/2014 -
BG Cg.36109 Cg.28260(Pdc) Tylko na miejscu 22/10/2014 -
Na miejscu
Rekord: