KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing globalny i jego strategie : uwarunkowania, podstawowe opcje, instrumenty : praca zbiorowa /

uwarunkowania, podstawowe opcje, instrumenty : praca zbiorowa /
pod red. Leszka Żabińskiego.
Katowice :
Wydaw. AE,
2002.
262 s. : wykr. ; 25 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach )
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
83-7246-256-9
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 



Globalizacja.
Marketing.
Rynki eksportowe
Rynki eksportowe -- zarządzanie.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.102912 Z.102912 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
Rekord: