KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych /

trendy, strategie, instrumenty.
Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych
Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych /
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2013.
556 s. : il. ; 25 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 777)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 32)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 32)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 777.
Tekst pol., ang., ros.
Streszcz. ang., pol.
366:659](082.1)




Konsumeryzm. Konsumenci.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 



127692
Konsumenci
Konsumenci -- preferencje.
preferencje.
Relacje z klientami.
Relacje z klientami. -- 127692

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.3248 Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tc.3/777
Nocne 15/11/2013 -
BG Cg.35383 Cg.28260(Pdc) Tylko na miejscu 22/10/2013 -
Na miejscu
BE Ec.54175 Ec.48075 Tylko na miejscu 26/11/2013 -
Na miejscu
Rekord: