|
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych /
|
|
trendy, strategie, instrumenty.
|
| Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych
|
|
Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych /
|
|
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. |
|
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
|
|
Szczecin :
|
|
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
|
|
2013.
|
|
556 s. :
il. ;
25 cm.
|
|
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 777)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 32)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 32)
|
|
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
|
|
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 777.
Tekst pol., ang., ros. Streszcz. ang., pol.
|
|
366:659](082.1) |
|
|