KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing

Kotler, Philip (1931- ).
Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład zbiorowy [Robert Bartołd i in.].
Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing), Dublety WZiEU , Czytelnia WZiEU (Marketing)
Poznań:
Dom Wydawniczy "Rebis",
cop. 2005.
XXXI, 754 s. : il. ; 26 cm.
5
brak wypożyczeń
Na s. tyt.: Wyd. 11 [autoryzowany przekł. z wyd. w jęz. ang.].
Na s. red. ISBN wyd. oryg.: 0130336297. U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Prentice Hall.
Ind.
978-83-7301-532-6
339.138(07)
8347 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.8344)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
miesięczne 03/03/2020 2001300083449 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.6533)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
wypożyczona 09/02/2021 08/01/2021 2001300065339 Zarezerwuj
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5837)
Syg.TM.5837
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
krótkoterminowe 12/07/2012 2001300058379 Zamów
SIL Service Inter-Lab (T.14699)
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 04/02/2014 2001200146992 -
Z Czytelnia Biblioteki Głównej (N.20127) Tylko na miejscu 08/09/2011 2002300201277 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: