KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Issues of marketing and management in a changing business environment = (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) /

(Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) /
Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym
redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Wydanie 1.
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2018.
113 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Marketing i Zarządzanie ISSN 2450-775X nr 4 (54) 2018)
(Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 4(54) 2018)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
Na stronie tytułowej podano nazwę poprzedniej serii.
Na stronie redakcyjnej dwa nr ISSN: (1640-6818 i 1509-0507).
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie polskie.


 



1990-.
aspekt ekonomiczny.
Gruzja
Komunikacja marketingowa.
Konsumenci.
Marketing
Marketing -- aspekt ekonomiczny.
Turystyka
Turystyka -- Gruzja -- 1990-.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.4154 Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tylko na miejscu -
Na miejscu
BG Cg.38433 Cg.28060/4/54/2018 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: