KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej. T. 2 /

trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
T. 2 /
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2007.
356 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 473)
(Ekonomiczne Problemy Usług ISSN 1896-382X nr 12)
(Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 12)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
Na s. red. błędnie podany ISSN serii: Ekonomiczne Problemy Usług.
W serii gł.: nr 473.
Artykuły w jęz. pol., ang. i niem. ; streszcz. ang., pol., niem.
339.138:659](082.1)




Marketing. Badania marketingowe.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 



114881
Komunikacja marketingowa.
Komunikacja marketingowa. -- 114881
Marketing.
Public relations.
Reklama.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord: