KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej /

Harasim, Janina.
Janina Harasim.
Wyd. 2.
Czytelnia WZiEU (Bankowość)
Katowice :
Wydaw. AE,
2004.
282 s. : rys., wykr. ; 25 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 257-278.
83-7246-282-8
339.138:336.71
109729 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.

 



Marketing bankowy -- Polska.
Usługi finansowe -- innowacje -- Polska.
Konkurencyjność (ekonomia).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.13603)
Czytelnia WZiEU : Bankowość
Nocne 08/09/2014 2001200136030 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.69651) Nocne 17/04/2007 2001000696512 -
Rekord: