KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Nowoczesny świat marketingu : quo vadis marketingu : materiały konferencyjne : praca zbiorowa /

quo vadis marketingu : materiały konferencyjne : praca zbiorowa /
Quo vadis marketingu II
pod red. Grażyny Rosy, Agnieszki Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług. Koło Naukowe "Komunikacja w biznesie".
Czytelnia WZiEU (Marketing)
Szczecin :
"Zapol",
2007.
116 s. : wykr. ; 24 cm.
1
brak wypożyczeń
Materiały z II konferencji, która obyła się w Szczecinie 19-20 kwietnia 2007.
Bibliogr.
978-83-7518-006-0
339.138(061)
125094 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd. Sprawozdania z konferencji).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9864)
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 08/03/2016 2001200098642 -
Rekord:
ISBN: