KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Komunikacja międzykulturowa w biznesie /

Rosa, Grażyna (1968- ).
Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska, Leszek Gracz.
Wydanie I.
Czytelnia WZiEU (Komunikacja marketingowa), Wypożyczalnia WZiEU (W-Komunikacja marketingowa)
Legionowo :
edu-Libri,
2018.
130, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
2
brak wypożyczeń
Na okładce podtytuł: Różnice kulturowe i komunikacja międzykulturowa w różnych regionach świata jako podstawa sukcesu w biznesie międzynarodowym. Na książce nazwa autora Kamila Słupińska nazwa przyjęta: Kamila Peszko.
Bibliografia, netografia na stronach 127-[131].
Publikacja została sfinansowana ze środków na utrzymanie potencjału badawczego przyznanych Wydziałowi Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
978-83-65648-65-5
242714 (to nie jest sygnatura)



 



Komunikacja międzykulturowa -- badania transkulturowe.
Biznes -- aspekt antropologiczny. -- 149968
149968
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Savoir-vivre w biznesie.
Ameryka Łacińska
Komunikacja międzykulturowa.
Azja
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Ameryka Północna
Komunikacja międzykulturowa
badania transkulturowe.
Europa
Komunikacja marketingowa
Odmienność kulturowa
Monografia
aspekt antropologiczny.
Biznes

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004388061.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004388061.pdf

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.14250)
Syg.TM.14250
Wypożyczalnia WZiEU : W-Komunikacja marketingowa
krótkoterminowe 15/10/2020 2001300142504 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.20462)
Syg.T.20462
Czytelnia WZiEU : Komunikacja marketingowa
Nocne 2001200204623 -
Rekord:
ISBN: