KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe /

Guerilla marketing research :
Kaden, Robert J.
Robert J. Kaden ; tł. [z jęz. ang.] Grzegorz Łuczkiewicz.
Czytelnia WZiEU (Marketing), Wypożyczalnia WZiEU (W-Badania marketingowe), Dublety WZiEU , Wypożyczalnia WNEiZ (Badania marketingowe 18/2)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2008.
227 s. ; 24 cm.
6
brak wypożyczeń
Dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przedsiębiorców oraz osoby chcące poznać tajniki badań marketingowych.
978-83-208-1755-3
339.138
126728 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5910)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Badania marketingowe
miesięczne 28/02/2020 2001300059109 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5888)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Badania marketingowe
miesięczne 22/09/2020 2001300058881 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5887)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Badania marketingowe
miesięczne 03/03/2018 2001300058874 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5765)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Badania marketingowe
krótkoterminowe 23/05/2017 2001300057655 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.10094)
Czytelnia WZiEU : Marketing
Zaginiona 20/05/2011 2001200100949 -
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (GW.7415)
Syg.339.138
Wypożyczalnia WNEiZ : Badania marketingowe 18/2
miesięczne 04/12/2019 2005600074152 Zamów
Rekord:
ISBN: