KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Analiza danych marketingowych : problemy, metody, przykłady /

problemy, metody, przykłady /
pod red. Agnieszki Stanimir ; aut. Anna Błaczkowska [et al.].
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing)
Wrocław :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego,
2006.
293 s. : il. ; 24 cm.
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu )
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu )
Bibliogr. s. 285-287.
83-7011-829-1


 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- metodologia -- podręczniki akademickie.
Badania marketingowe -- metody statystyczne -- podręczniki akademickie.
Badania marketingowe -- podręczniki akademickie.
metodologia
metody statystyczne
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.9444 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.9444
Nocne 25/01/2013 -
Rekord: